představuje flexibilní řešení s vysokým rozvojovým potenciálem, které umožní snadno se přizpůsobit všem novým požadavkům ze strany legislativy i očekávaným potřebám a požadavkům klientů (uživatelů a nájemníků). Více o jednotlivých modifikacích systému naleznete na www.softlink.cz
Pro každého, kdo má zájem hlídat si spotřebu energií, zamezit únikům a černým odběrům. Kdo má zájem sledovat spotřebu, vyhodnocovat ji, případně bez jakýkkoli pochybností vyúčtovávat nájemcům či jiným třetím stranám. Náš systém CEM je přizpůsoben různým typům zákazníků – vyberte si ten, který nejvíce vyhovuje vašim potřebám – ON LINE měření energií
Tato služba umožňuje provozovateli domu přístup do systému prostřednictvím sítě Internet. Na základě zadání přístupového jména a hesla jsou zpřístupněna data o měřených veličinách v bytových jednotkách i na patních měřidlech domu, a to data agregovaná, analytická a odvozená. Provozovatel může sledovat všechny naměřené hodnoty během dne, měsíce nebo zvoleného časového úseku. Provozovatel má přístup k vybraným parametrům a ručně zaváděným proměnným algoritmu rozpočítání nákladů a k rozhraní pro správu přístupu uživatelů daného objektu do systému.
Tato služba umožňuje servisní organizaci monitorovat denně stav měřící soustavy a provádět opatření k udržování bezporuchového stavu.
Tato služba umožňuje uživateli bytu přístup do systému prostřednictvím sítě Internet. Na základě zadání přístupového jména a hesla jsou zpřístupněna data o měřených veličinách v dané bytové jednotce (spotřeba elektřiny, plynu, studené a teplé vody a tepla). Uživatel může sledovat všechny naměřené hodnoty během dne, měsíce nebo zvoleného časového úseku.
monitoring měřící soustavy – monitoring měřící soustavy poskytuje přehled o funkčnosti měřičů a prvků systému. Stav měřičů je zobrazován v tabulce, která je definována pro každého uživatele systému. Jsou zde rovněž základní informace o měřičích – typ, datum instalace, požadované datum výměny nebo revize, dále příslušné alarmové stavy – poslední odečet proveden/neproveden, upozornění na překročení časových limitů (timeout).
management alarmových stavů – management alarmových stavů zajišťuje při vzniku alarmových stavů zasílání SMS a e-mailových zpráv na předem definované telefony a e-mailové adresy uživatele. Zpráva obsahuje zařízení, jeho umístění a typ události jako je ztráta napájení, otevření dveří apod. Modul umožňuje efektivně řídit servisní činnosti, zajišťované externími organizacemi.
management spotřeby medií – management spotřeby médií zajišťuje zpracování dat a jejich prezentaci. Sběr dat pracuje v on-line režimu zcela autonomně. Jednotka MTM zajišťuje sběr naměřených hodnot z jednotlivých měřících přístrojů. Pro režim snímání hodnot lze zvolit různý profil podle požadavků navazujících algoritmů pro zpracování a vyhodnocování dat. Ovládání MTM je možné přímo přes PC (notebook) připojený na USB nebo ethernet rozhraní nebo přes webové rozhraní z PC připojeného do sítě internet. Data z měřících přístrojů se ukládají do paměti jednotky MTM, která je odesílá v nastavených intervalech nebo v on-line režimu prostřednictvím sítě Internet na aplikační server. Aplikační server (AS) zajišťuje funkci datového skladu, který slouží pro bezpečné uložení dat a jejich zálohování, a provoz nadstavbových aplikací pro uživatele.
facility management pro majitele a provozovatele budov (volitelně)
aplikace zabezpečení bytů a budov (volitelně)